Naša certifikaciona tijela izdaju certifikate koji su međunarodno priznati u svim zemljama. Certifikaciona tijela su akreditovana kod Akreditovanih tijela koja su potpisnici evropskih IAF, EA i MLA Protokola.
Upravljanje kvalitetom - Zadovoljstvo kupaca - Smjernice za rješavanje pritužbi u organizacijama
Upravljanje kvalitetom - Zadovoljstvo kupaca - Smjernice za rješavanje pritužbi u organizacijama
Ovaj standard daje smjernice za postupak rješavanja žalbi koje se odnose na proizvode i usluge unutar organizacije, uključujući planiranje, dizajn, razvoj, rad, održavanje i poboljšanje. Opisani postupak rješavanja pritužbi pogodan je za upotrebu kao jedan od procesa cjelokupnog sistema upravljanja kvalitetom.
NAPOMENA U cijelom ovom standardu izrazi „proizvod“ i „usluga“ odnose se na rezultate organizacije koji su namijenjeni ili su potrebni kupcu. Ovaj standard namijenjen je bilo kojoj organizaciji bez obzira na njegovu vrstu ili veličinu ili proizvode i usluge koje pruža. Takođe je namenjen za upotrebu u organizacijama u svim sektorima. Aneks B daje smjernice posebno za mala preduzeća.
Ovaj standard bavi se sljedećim aspektima rješavanja pritužbi:
a) povećanje zadovoljstva kupaca stvaranjem okruženja usmjerenog na kupca koje je otvoreno za povratne informacije (uključujući pritužbe), rješavanjem primljenih pritužbi i poboljšanjem sposobnosti organizacije da poboljša svoje proizvode i usluge, uključujući korisnička podrška; b) uključivanje i zalaganje najvišeg rukovodstva kroz adekvatno sticanje i raspoređivanje resursa, uključujući obuku osoblja; c) prepoznavanje i adresiranje potreba i očekivanja podnosioca žalbe; d) pružanje žaliocima otvorenog, efikasnog i jednostavnog postupka za žalbe; e) analiziranje i ocjenjivanje žalbi u cilju poboljšanja kvaliteta proizvoda i usluga, uključujući korisničku uslugu; f) revizija postupka rješavanja žalbi; g) pregled djelotvornosti i efikasnosti postupka rješavanja žalbi. Ovaj standard se ne odnosi na sporove upućene na rješavanje izvan organizacije ili na sporove vezane za zapošljavanje.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.