Tržište proizvoda bez glutena predviđa se da će vrijediti 8,3 milijarde dolara do 2025. godine, uz godišnju stopu rasta od 8,1% između 2020. i 2025. godine.
Potrošači postaju sve svjesniji i oprezniji u vezi s glutenom u svojoj prehrani, a jedan od tri sada izbjegava ili smanjuje unos glutena. Postoji niz izazova koji se moraju prevazići kako bi se proizveli sigurni i pouzdani proizvodi bez glutena koji inspiriraju povjerenje potrošača. Ti izazovi postoje kroz cijeli lanac snabdijevanja, od prevencije unakrsne kontaminacije u proizvodnom procesu do označavanja proizvoda sa zaštitnim znakom bez glutena koji trgovci i, što je najvažnije, potrošači zaista vjeruju.
91% potrošača izjavljuje da njihove odluke o kupovini zavise od verifikacije od strane treće strane, a 76% preferira proizvode certificirane od strane priznate udruge za celijakiju.
BRGCS Program Certifikacije Bez Glutena (GFCP) koristi naučno dokazani, riziko-bazirani pristup za efikasno kontrolisanje glutena i unakrsne kontaminacije glutena od dolaznih sastojaka do finalnog proizvoda. Ovaj pristup ide dalje od jednostavnog testiranja finalnih proizvoda i može se lako kombinovati sa auditom sigurnosti hrane. Program je priznat od strane vodećih organizacija za celijakiju širom svijeta, uključujući Europu, SAD, Kanadu i Meksiko, što znači da objekti koji su BRCGS certificirani također mogu uključiti ove pouzdane oznake na svoje proizvode.